30.5.2012,

Εμπορικός πόλεμος της γερμανικής εταιρείας TUI στην ελληνική τουριστική βιομηχανία

Στείλτο Email

Εμπορικό πόλεμο ουσιαστικά κήρυξε η γερμανική εταιρεία TUI στην ελληνική τουριστική βιομηχανία μέσα από την γνωστή πλέον ανακοίνωση προς τους Γερμανούς τουρίστες να έχουν μαζί τους περισσότερα ευρώ ώστε να είναι προετοιμασμένοι σε περίπτωση που η Ελλάδα εξέλθει της ζώνης του ευρώ.

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ  από την πλευρά του τονίζει ότι η TUI προσπαθεί να πιέσει τους Έλληνες ξενοδόχους μέσω της επιστροφής στη δραχμή, με σκοπό να επιτύχουν καλύτερες τιμές τόσο για τη φετινή χρόνια όσο και για την επόμενη, αφού πολλές επιχειρήσεις ξενοδοχείων ξεκινούν την εποχή αυτή τις διαπραγματεύσεις για τα συμβόλαια του 2013.

Σημειώνεται ότι οι κρατήσεις των Γερμανών τουριστών για ελληνικούς προορισμούς είναι μειωμένες κατά 30% αν και οι μειώσεις στις οποίες προχώρησαν οι Έλληνες ξενοδόχοι κατά 15% φαίνεται να επηρεάζουν θετικά την γερμανική αγορά δίνοντας ένα στίγμα για μία αύξηση των αφίξεων ακόμα και την τελευταία στιγμή.

defencenet.gr