Ιδρύθηκε η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου
- 16 Φεβρουαρίου 2012 23:59
Ποιοι είναι οι τρεις άξονες που θα κινηθεί
Η ίδρυση της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου, είναι πλέον γεγονός, μετά και την υπογραφή του καταστατικού της, από όλα τα μέλη που την απαρτίζουν.
Η ΕΝΕΔ εκπροσωπεί εταιρίες εκδοτών ψηφιακού πρωτογενούς, ποιοτικού και επώνυμου (branded) περιεχομένου και σκοπός της είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη της αγοράς, κινούμενη σε τρεις άξονες.
Πρώτον, ενισχύοντας την αξιοπιστία, την αξία και την παρουσία συνολικά των επώνυμων brands, που όλοι γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε στην ψηφιακή τους έκφραση, όπως και τη δημιουργία νέων, που πληρούν τις προδιαγραφές.
Δεύτερον, δημιουργώντας περιβάλλον εμπιστοσύνης και μετρήσιμης απόδοσης και αποκαθιστώντας κανόνες εύρυθμης λειτουργίας και διαφάνειας της αγοράς σε τομείς όπως οι τιμές, οι όροι πληρωμής, οι μετρήσεις, οι επιβραβεύσεις κ.α. Μεγάλη έμφαση θα δοθεί στη σωστή επιλογή και διενέργεια των μετρήσεων όπως και στον ανεξάρτητο μηχανισμό ελέγχου αυτών.
Τρίτον, ανάπτυξη και διατήρηση σε συνεργασία με το ΙΑΒ Hellas όλων των απαραίτητων standards τεχνικών και λειτουργικών. Προώθηση και διάδοση όλου του σχετικού γνωστικού αντικειμένου του ψηφιακού κόσμου, των εκφράσεών του, των δυνατοτήτων του και των λειτουργικών του.
Ως ιδρυτικά μέλη της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου μετέχουν η Prime Media, ο ANT1 ΤV, η 24Media, ο ΔΟΛ, ο Πήγασος, η Ναυτεμπορική, το Mega, το Star Channel, το Capital.gr και το Αθηνόραμα.
Η πρώτη αναφορά στην ίδρυση της ΕΝΕΔ έγινε την περασμένη Παρασκευή κατά τη διάρκεια του
Publishing Conference ΄12.
Η αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου έφερε στο επίκεντρο των συζητήσεων, τη δυνατότητα επαναπροσδιορισμού της σχέσης των εκδοτών με το κοινό, την ανάγκη διάρθρωσης των επιχειρήσεων πάνω σε νέα μοντέλα, αλλά και την απαίτηση της ανάπτυξης νέων δεξιοτήτων από την πλευρά των εργαζομένων που επανδρώνουν τα σύγχρονα ψηφιακά εκδοτικά συγκροτήματα.
Όπως τόνισε ο κ. Θωμάς Σιωζόπουλος αναφερόμενος στις τάσεις των ψηφιακών εκδόσεων, οι κυρίαρχες στρατηγικές συγκεντρώνουν τις δράσεις τους γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες: Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, οι ειδήσεις ως προϊόν συνομιλίας με το κοινό, επανίδρυση της αίθουσας σύνταξης και χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.