9.12.2011,

Facebook vs κινητής τηλεφωνίας

Σύμφωνα με έρευνα του IBM Institute for Business Value που διεξήχθη πρόσφατα σε δείγμα 13.000 καταναλωτών σε 24 χωρες, οι Έλληνες αναμένεται να προβούν σε περικοπή των δαπανών τους για επικοινωνία σε ποσοστό που αγγίζει ακόμα και το 61%.

Το 61% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ADSL, αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες τους, αυξάνοντας παράλληλα τη χρήση εναλλακτικών υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως η φωνητική επικοινωνία μέσω IP (voice over IP) και τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το facebook και το twitter.

Η κοινωνική δικτύωση έχει εξελιχθεί σε βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές, με το 87% να το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση. Το 84% των καταναλωτών μικρότερης ηλικίας (κάτω των 25 ετών) πραγματοποιούν ακόμη και καθημερινή πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.

 

 

 

Αφήστε το σχόλιό σας

Σχολιάστε